Korisnička podrška

KORISNIČKA PODRŠKA

Kupix.ba pruža kvalitetnu i brzu korisničku podršku kako bi osigurao najbolje moguće iskustvo kupovine. Naša podrška dostupna je putem više komunikacijskih kanala, a korisnicima su na raspolaganju informacije o narudžbama, dostavi, povratu, reklamacijama i ostalim uslugama trgovine.


Načini kontaktiranja korisničke podrške

Kupci mogu kontaktirati korisničku podršku Kupix.ba putem sljedećih kanala:

E-mail adrese:

Telefonska podrška:

  • Telefon: +387 63 087 337

  • Radno vrijeme korisničke podrške:

    • Ponedjeljak – Petak: 08:00 – 18:00

    • Subota: 09:00 – 14:00

    • Nedjeljom i praznicima: Neradni dan

Fizička poslovnica / skladište (ako postoji):
Adresa: [Naziv ulice i broj, grad]

Web stranica: www.kupix.ba

Društvene mreže:

  • Facebook: facebook.com/kupix.ba

  • Instagram: instagram.com/kupix.ba

  • Twitter: twitter.com/kupix.ba


Česta pitanja i pomoć pri kupovini

Kako bismo kupcima olakšali proces kupovine, na web stranici Kupix.ba dostupna je sekcija "Česta pitanja" (FAQ) u kojoj se mogu pronaći odgovori na najčešće upite, uključujući:

  • Kako se registrirati i prijaviti na Kupix.ba

  • Kako izvršiti narudžbu

  • Koji su načini plaćanja dostupni

  • Kako pratiti status narudžbe

  • Koji su uvjeti dostave i rokovi isporuke

  • Kako izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda

  • Kako ostvariti pravo na garanciju

Ako kupac ne pronađe odgovor na svoje pitanje, može kontaktirati korisničku podršku putem e-maila, telefona ili chata.


Status narudžbi i praćenje isporuke

Kupci mogu provjeriti status svoje narudžbe na jedan od sljedećih načina:

  • Putem korisničkog računa – Registrirani korisnici mogu se prijaviti na svoj račun i pratiti status narudžbi

  • Putem e-mail obavijesti – Nakon obrade narudžbe, kupci dobivaju e-mail s informacijama o statusu i broju za praćenje pošiljke

  • Putem kontaktiranja korisničke podrške – Kupci mogu kontaktirati korisničku podršku kako bi dobili dodatne informacije o isporuci

Mogući statusi narudžbe:

  • Primljena – Narudžba je zaprimljena i čeka obradu

  • Obrađuje se – Narudžba se priprema za slanje

  • Poslana – Narudžba je predana dostavnoj službi

  • Dostavljena – Narudžba je isporučena na adresu kupca

  • Otkazana – Narudžba je otkazana (na zahtjev kupca ili zbog problema s plaćanjem ili zalihama)


Reklamacije i povrat proizvoda

Kupci mogu podnijeti reklamaciju ili zatražiti povrat proizvoda ako:

  • Proizvod nije ispravan ili je oštećen prilikom dostave

  • Kupac je primio pogrešan proizvod

  • Proizvod ne odgovara opisu ili specifikaciji

  • Kupac želi iskoristiti pravo na povrat unutar zakonskog roka od 14 dana

Postupak podnošenja reklamacije ili povrata:

  1. Kupac kontaktira korisničku podršku putem e-maila ili telefona i dostavlja detalje o problemu

  2. Ako je potrebno, kupac prilaže fotografije proizvoda radi brže obrade zahtjeva

  3. Kupix.ba analizira zahtjev i obavještava kupca o daljnjim koracima

  4. Ako je reklamacija opravdana, kupac može odabrati:

    • Zamjenu proizvoda

    • Povrat novca

    • Popravak proizvoda (ako je primjenjivo)

Troškove povrata snosi Kupix.ba ako se utvrdi da je greška na strani trgovca.


Program lojalnosti i posebne pogodnosti

Kupix.ba može ponuditi program lojalnosti za stalne kupce, koji uključuje:

  • Bodovni sistem – Kupci skupljaju bodove za svaku kupovinu i mogu ih iskoristiti za popuste na buduće narudžbe

  • Ekskluzivne ponude – Posebni popusti i promocije za registrirane kupce

  • Prioritetna podrška – Brža obrada upita i prioritetna dostava za članove programa

Uvjeti i pravila programa lojalnosti bit će objavljeni na web stranici Kupix.ba.


Podrška putem live chata i kontakt forme

Za brze odgovore na pitanja, Kupix.ba omogućava podršku putem:

  • Live chat-a – Kupci mogu komunicirati s agentima korisničke podrške u realnom vremenu

  • Kontakt forme na web stranici – Kupci mogu ostaviti upit, a korisnička podrška će odgovoriti u najkraćem mogućem roku

Svi upiti se obrađuju do 18:00 sati radnim danima.