Korisnička podrška
KORISNIČKA PODRŠKA
Kupix.ba pruža kvalitetnu i brzu korisničku podršku kako bi osigurao najbolje moguće iskustvo kupovine. Naša podrška dostupna je putem više komunikacijskih kanala, a korisnicima su na raspolaganju informacije o narudžbama, dostavi, povratu, reklamacijama i ostalim uslugama trgovine.
Načini kontaktiranja korisničke podrške
Kupci mogu kontaktirati korisničku podršku Kupix.ba putem sljedećih kanala:
E-mail adrese:
-
Opći upiti i informacije: info@kupix.ba
-
Podrška za kupce i reklamacije: podrska@kupix.ba
-
Suradnje i poslovni upiti: info@kupix.ba
Telefonska podrška:
-
Telefon: +387 63 087 337
-
Radno vrijeme korisničke podrške:
-
Ponedjeljak – Petak: 08:00 – 18:00
-
Subota: 09:00 – 14:00
-
Nedjeljom i praznicima: Neradni dan
-
Fizička poslovnica / skladište (ako postoji):
Adresa: [Naziv ulice i broj, grad]
Web stranica: www.kupix.ba
Društvene mreže:
-
Facebook: facebook.com/kupix.ba
-
Instagram: instagram.com/kupix.ba
-
Twitter: twitter.com/kupix.ba
Česta pitanja i pomoć pri kupovini
Kako bismo kupcima olakšali proces kupovine, na web stranici Kupix.ba dostupna je sekcija "Česta pitanja" (FAQ) u kojoj se mogu pronaći odgovori na najčešće upite, uključujući:
-
Kako se registrirati i prijaviti na Kupix.ba
-
Kako izvršiti narudžbu
-
Koji su načini plaćanja dostupni
-
Kako pratiti status narudžbe
-
Koji su uvjeti dostave i rokovi isporuke
-
Kako izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda
-
Kako ostvariti pravo na garanciju
Ako kupac ne pronađe odgovor na svoje pitanje, može kontaktirati korisničku podršku putem e-maila, telefona ili chata.
Status narudžbi i praćenje isporuke
Kupci mogu provjeriti status svoje narudžbe na jedan od sljedećih načina:
-
Putem korisničkog računa – Registrirani korisnici mogu se prijaviti na svoj račun i pratiti status narudžbi
-
Putem e-mail obavijesti – Nakon obrade narudžbe, kupci dobivaju e-mail s informacijama o statusu i broju za praćenje pošiljke
-
Putem kontaktiranja korisničke podrške – Kupci mogu kontaktirati korisničku podršku kako bi dobili dodatne informacije o isporuci
Mogući statusi narudžbe:
-
Primljena – Narudžba je zaprimljena i čeka obradu
-
Obrađuje se – Narudžba se priprema za slanje
-
Poslana – Narudžba je predana dostavnoj službi
-
Dostavljena – Narudžba je isporučena na adresu kupca
-
Otkazana – Narudžba je otkazana (na zahtjev kupca ili zbog problema s plaćanjem ili zalihama)
Reklamacije i povrat proizvoda
Kupci mogu podnijeti reklamaciju ili zatražiti povrat proizvoda ako:
-
Proizvod nije ispravan ili je oštećen prilikom dostave
-
Kupac je primio pogrešan proizvod
-
Proizvod ne odgovara opisu ili specifikaciji
-
Kupac želi iskoristiti pravo na povrat unutar zakonskog roka od 14 dana
Postupak podnošenja reklamacije ili povrata:
-
Kupac kontaktira korisničku podršku putem e-maila ili telefona i dostavlja detalje o problemu
-
Ako je potrebno, kupac prilaže fotografije proizvoda radi brže obrade zahtjeva
-
Kupix.ba analizira zahtjev i obavještava kupca o daljnjim koracima
-
Ako je reklamacija opravdana, kupac može odabrati:
-
Zamjenu proizvoda
-
Povrat novca
-
Popravak proizvoda (ako je primjenjivo)
-
Troškove povrata snosi Kupix.ba ako se utvrdi da je greška na strani trgovca.
Program lojalnosti i posebne pogodnosti
Kupix.ba može ponuditi program lojalnosti za stalne kupce, koji uključuje:
-
Bodovni sistem – Kupci skupljaju bodove za svaku kupovinu i mogu ih iskoristiti za popuste na buduće narudžbe
-
Ekskluzivne ponude – Posebni popusti i promocije za registrirane kupce
-
Prioritetna podrška – Brža obrada upita i prioritetna dostava za članove programa
Uvjeti i pravila programa lojalnosti bit će objavljeni na web stranici Kupix.ba.
Podrška putem live chata i kontakt forme
Za brze odgovore na pitanja, Kupix.ba omogućava podršku putem:
-
Live chat-a – Kupci mogu komunicirati s agentima korisničke podrške u realnom vremenu
-
Kontakt forme na web stranici – Kupci mogu ostaviti upit, a korisnička podrška će odgovoriti u najkraćem mogućem roku
Svi upiti se obrađuju do 18:00 sati radnim danima.